Moje
- Piotr Beling - strona domowa, o mnie i moich projektach
- Little Polish - program grający w warcaby klasyczne (8x8, brazylijskie)
Oprogramowanie innych autorów używające Bridge Calculatora lub jego API
- Tournament calculator - nowoczesny program do prowadzenia turniejów wykorzystujący Bridge Calculatora do analizy rozdań.
- rbcalc, morgoth/bcalc - biblioteki języka ruby dająca dostęp do silnika rozwiązującego problemem rozgrywki w otwarte karty.
- BCalc Double Dummy (BCDD) - analiza "w widne" rozkładów zapisanych w formacie PBN przy użyciu BCalc.
- Analizator9000 - aplikacja oferująca graficzny interfejs użytkownika dla analizy statystycznej liczby lew w rozdaniach brydżowych wygenerowanych na podstawie określonych warunków. Napisana w C# przez Michała Klichowicza. Dostępna wraz z kodem źródłowym.
- Bridge-Tools - napisany w Pythonie zestaw programów do analizy rozdań pochodzących z Bridge Base Online.
Testerów i użytkowników Bridge Calculatora
Artykułu na temat programowania gier (logicznych)
(związane z problemem gry w otwarte karty)
- Piotr Beling: Partition Search Revisited IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, tom 9, numer 1, strony 76-87, 2017, DOI: 10.1109/TCIAIG.2015.2505240
- Piotr Beling: Efektywne rozwiązanie problemu rozgrywki w otwarte karty w brydżu Metody Informatyki Stosowanej 3/2011, strona 5 [PL]
- Piotr Beling: Praktyczne aspekty programowania gier logicznych Praca magisterska, Politechnika Łódzka, wrzesień 2006 [PL]
- Matthew L. Ginsberg: Partition Search AAAI/IAAI, Volume 1, 1996
- Ming-Sheng Chang: Building a Fast Double-Dummy Bridge Solver 1996
- Bo Haglund: Search Algorithms for a Bridge Double Dummy Solver 2007
- David Talby: Revising Partition Search to Play Go
(związane z problemem rozgrywki przy zakrytych kartach przeciwników)
- Matthew L. Ginsberg: GIB: Steps Toward an Expert-Level Bridge-Playing Program International Joint Conference on Artificial Intelligence, 1999
- Matthew L. Ginsberg: GIB: Imperfect Information in a Computationally Challenging Game Journal of Artificial Intelligence Research (JAIR), Volume 14, 2001
- Matthew L. Ginsberg: How Computers Will Play Bridge 1996
- Stephen J. Smith, Dana Nau, Thomas Throop: Computer Bridge: A Big Win for AI Planning AI Magazine, Czerwiec 1998
- Stephen J. Smith, Dana Nau, Thomas Throop: Total-order multi-agent task-network planning for contract bridge AAAI-96, Sierpień 1996
- Piotr Butryn: Zastosowanie algorytmu UCT w brydżu jako grze z niepełną informacją praca magisterska, Uniwersytet Warszawski, 2010
- Jeffrey Long, Nathan R. Sturtevant, Michael Buro, Timothy Furtak: Understanding the Success of Perfect Information Monte Carlo Sampling in Game Tree Search
- Ian Frank, David Basin: A Theoretical and Empirical Investigation of Search in Imperfect Information Games Theoretical Computer Science 252/1999, strony 217-256
Narzędzia i biblioteki (dla programistów)